sobota, 13 października 2012

Pierwsza notka :)

Hejo :D
Jak widać to mój pierwszy post :)
Bloga zdecydowałam się założyć kiedy przejrzałam historię przeczytanych przeze mnie książek w bibliotece i policzyłam książki na półce.
                   wow...
okazało się że w ciągu zaledwie 3 lat przeczytałam około 5 000 pozycji...
przeraziłam sama siebie :)
w domu także stoi pokaźna kolekcja moich 'opasłych tomisk' ale to już historia na inny post.
Moje 'nałogowe' czytanie zaczęło się kiedy przeprowadziłam się z mamą i siostrą do innego miasta. Było lato, a że nikogo nie znałam poszłam do biblioteki. Od razu zakochałam się w tym miejscu... Zapach papieru, tuszu... To było coś niesamowitego! Moją pierwszą książką był oczywiście... 'Harry Potter i Kamień Filozoficzny" :)
Pochłonęłam ją w 5 godzin. 
I tak zaczęłam swoją przygodę z książkami, która już trwa i trwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz